Ve spolupráci s našimi obchodními partnery a odbornou veřejností realizujeme další setkání s osobnostmi z byznysu a politického prostředí. Tentokrát se zaměříme na Kybernetickou bezpečnost. S ohledem na aktuální mezinárodní situaci šířící se epidemie nemoci COVID19, kdy počet nakažených rapidně narůstá a lze jen těžko predikovat další vývoj a také na žádost většiny vystavovatelů byli organizátoři nuceni přesunout konání veletrhu AMPER 2020 z plánovaného termínu 17.3.-20.3. 2020 do obvyklého termínu veletrhu AMPER 2021.

Konference „Kybernetická bezpečnost 2020“ byla ZRUŠENA!

 

Místo konání:  BVV Brno, Výstaviště 1, 603 00 Brno, (Pavilon A, sál Morava)
Termín konání: úterý, 17. března 2020
Čas konání: 10.00 – 13.00 hod. (registrace od 9.00 hod.)
Moderátor: Luděk Vokáč, redaktor Lidových novin

 

Témata:
Ochrana kritické infrastruktury státu
Jak ochránit know-how firmy
Rizika kybernetické bezpečnosti při zavádění 5G sítí
Pojištění kybernetických rizik
 

Časový harmonogram: 
09.00-10.00 příchod a registrace, malé občerstvení
10.00-10.10 úvodní slovo moderátora a přivítání hostů
10.10-12.00 příspěvky přednášejících
12.00-12.30 dotazy z auditoria, diskuse
12.30-13.00 networking, oběd, závěr akce

 

 

Přednášející I. panel:
Jan Beroun, ředitel, Vojenské zpravodajství 
Vladimír Dzurilla, vládní zmocněnec pro IT a digitalizaci
Adam Kučínský, ředitel odboru regulace, NÚKIB


Přednášející II. panel:
praxe, modelové situace, řešení
Tomáš Volný, „etický hacker“, Citadelo Czech Republic, s. r. o. 
Daniel Rous, Ředitel útvaru Ochrana Skupiny ČEZ - bezpečnostní ředitel
Tomáš Hampl, jednatel, ČP Security s. r. o.
Michal Pilecký, produktový manažer pojištění kybernetických rizik, RENOMIA, a. s. 
Jan Dienstbier, vedoucí odboru kybernetické bezpečnosti a technický garant platformy KYBEZ, GORDIC spol. s r. o.

 



Spolupořadatelem konference je společnost TERINVEST, spol. s r. o.

 

Celé vyjádření organizátorů ke zrušení veletrhu AMPER 2020:
 

Přesunutí veletrhu AMPER 2020 na rok 2021

05. 03. 2020 | Vážení vystavovatelé, s ohledem na aktuální mezinárodní situaci šířící se epidemie nemoci COVID19, kdy počet nakažených rapidně narůstá a lze jen těžko predikovat další vývoj a také na žádost většiny vystavovatelů jsme byli nuceni přesunout konání veletrhu AMPER 2020 z plánovaného termínu 17.3.-20.3. 2020 do obvyklého termínu veletrhu AMPER 2021.

Ochrana zdraví všech zúčastněných je pro nás absolutní prioritou. Tu bychom ale v případě konání veletrhu v původním termínu nebyli schopni zajistit, zejména nemožností zabránění vstupu rizikových osob.

Věříme, že tento krok přivítáte a podpoříte přípravu následujícího ročníku tím, že svou účast na veletrhu přesunete do roku 2021. O konkrétním termínu konání veletrhu Vás budeme informovat co možná nejdříve, jakmile bude s BVV dojednán a potvrzen.

Je nám líto, že tento společně připravený projekt, musíme takto, několik dní před plánovaným termínem odložit. Nicméně jedná se o situaci, kdy zasáhly události, které jsou objektivně mimořádné, nepředvídatelné a nepřekonatelné a zároveň nezávislé na naší vůli.

Děkujeme za pochopení a zachování Vaší přízně.

 

Za realizační tým veletrhu AMPER

Ing. Jiří Šviga,
jednatel Terinvest spol. s r.o. 


 

 

 

Účast na akci je bezplatná a možná pouze po registraci.

V případě zájmu o účast či jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte: Lenka Matejíčková, konference@mafra.cz, lenka.matejickova@mafra.cz, tel. 225 063 478.


Partneři

Telefon

+420 225 063 107
+420 734 517 465
 

Email

konference@mafra.cz
 
 

Adresa

Anděl Media Center
Karla Engliše 519/11
150 00 Praha 5